Pages

21 november 2013

En sån där njutadag



ja dom älskar jag och jag hade en igår


först på förmiddagen var jag hos min "nya" frissa inne i nästby dvs huvud byn här ute i skogen :) blev lite långt nu till min gamla si så där 30 mil fram o åter. Min nya var jättebra, klippte bra och var väldigt trevlig. Vi snackade lite uppsättningar o så, berättade att en av mina små söta svärdöttrar bruka göra fin fläta på mig ibland, då ville hon visa en för mig ny variant och gjorde en fläta - fin va? 

Därefter for jag till min stora prinsessas och hämtade henne, så for vi på shopping i stan. Hon fick en klänning som hon valde själv, 

vi har samma smak o stil men jag nyter aldrig klä mig i prinsessklänning :)  

Vi hade en jättemysig eftermiddag som vi avslutade med en fika hos minsta prinsessan och hennes mamma.  En sån där perfekt onsdag. 



16 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du haft.
    Wow vilken fläta!
    Snyggt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig dag & riktigt vacker fläta & söt prinsessklänning <3

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt. Men det var då en fin fläta. Tänk den som kunde fixa till en sån. Klänningen var ju oxå jätte fin.
    Ha nu en skön kväll och helg.

    SvaraRadera
  4. Sådana dagar är underbara!

    Väldigt snygg fläta!

    Njut din kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  5. Underbar dag! Så fin fläta... och den fina prinsessklänningen - såå fin!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till din ljuvliga dag..sånt är guld värt!!
    Jättevacker fläta vännen...du har såå fint hår :)
    Önskar dig en finfin helg och tackar för alla goa kommentarer hos mig...de värmer ska du veta :)

    Stoor kram från Lollo <3

    SvaraRadera
  7. en superdag :) med andra ord
    vilket långt och tjockt hår du har och vackert, visst är det en fin fläta
    jättesöt klänning på din stor-prinsessa
    Sv: nej, snö vill jag inte ha, tur är att den regnade bort under dagens lopp
    kramar

    SvaraRadera
  8. Åhhh vilken fin fläta du fick!! Å vilket långt och vackert hår du har sen!! Men varför inte prinsessklänning...?? Nu förstår jag inte, du kan tänka dej mannens min när han kliver in på fredagskvällen efter hårt arbete och möter sin älskade i den stassen!! Kvällen är gjord...!!
    Ha en skön helg vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Älskar din header! Blir lika glad varje gång jag ser den. :)

    Önskar dig en suverän helg!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  10. Vilken fin fläta och vilken härligt fin dag! Kramiz

    SvaraRadera
  11. Det var minsann en härlig dag!
    Så långt, fint hår du har! Och vilken fin fläta.

    Kram

    SvaraRadera
  12. "Rycker lite i den fina flätan" Hihi Har du Fredag idag - här är det Söndag fniss ...

    /Kram

    SvaraRadera
  13. Vilken mysig dag :-)
    Man behöver sådana dagar :-)

    Flötan var görsnygg!
    Hoppas du har en riktigt mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej! Här har helgen gått i sportens tecken, ja från tevesoffan då, och nu då vintersäsongen kommit igång så njuter gubben o jag ikapp.-
    Kramen

    SvaraRadera
  15. Ska på shopping till Köpenhamn nästa helg om allt går vägen blir det en riktig njurar helg med bästa väninnan.

    SvaraRadera
  16. Oj, har du så långt hår. Jättefint med flätan.
    Kram/Kicki

    SvaraRadera