Pages

11 januari 2013

Grubbelspöke

Jag har lite beskymmer med min blogg, som lever sitt egna liv och ger mig små trevliga meddelande typ:

""Sidan dirigeras om felaktigt

Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.
Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta emot kakor
.""

 

Ett grubbelspöke borde finnas i varje hem!!! 
























De där spöket köpte jag till en av våra vänner för några år sedan. Han är bekymmers fri nu:)  Ni förstår så skönt  - jag borde ha  köpt mig själv också ett!!

Jag har försökt få ordning på bloggen via två olika webbläsare, i den ena får jag mystiska meddelande som ovan i den andra kommer jag inte åt att lägga in bilder. Kan bara få fram vissa av de som jag tidigare lagt in i bloggen, typ 8 st ...grrrrrrrrrrrrrr

De ordnar väl till sig får vi hoppas. Är de fler än jag som har sånna här problem???

Här har vi haft snöstorm i natt och de vräker fortfarande ner snö och blåser bra. Skönt med snö nu när alla ljustakar och stjärnor ska bort - snön gör de lite ljusare ute :)

Önskar Alla En skön helg



Kramiz












7 kommentarer:

  1. Hjälp...va "rädd" jag blev hihi...
    Hoppas det ordnar sig för dig med bloggmeddelande/Ha en fin Fredag Kram

    SvaraRadera
  2. Åh... ett så´nt där grubbelspöke... det behöver vi nog alla ibland...
    Trist att det krånglar med dina webbläsare... har du provat Google Chrome?
    Hoppas det fixar sig!
    Jädrans trist med all snö, men det var ju inte helt oväntat...
    Ha det gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grubbelspöke skulle finnas i varje hem, gulligt är det oxå♥
    Här har det inte snöat på ett tag. Men om jag måste välja mellan snö och kyla... då tar jag hellre snö :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Inga problem här. Mer än att vädret inte är på topp direkt. Kram

    SvaraRadera
  5. Det där spöket...han skulle kunna få en permanent plats här också.... för säkerhets skull...
    Inga problem än med bloggen...men ser att det är många som har det. Blogger kanske börjar bli för stort, man får kanske packa ihop och flytta till ny adress...?? Ve och fasa...göra om allting...
    Nu förstår jag att vi klarat oss bra ändå angående snön, inte så många centimeter, än vill säga, men det blåser smådj-vlar runt knuten och riktigt biter i kinderna, trots att det bara är ett par minusgrader. Nu ska jag vara självisk och säga...tur att det är min jobbarhelg!!
    Ha en bra helg vännen, och hoppas...hoppas att det blir en riktigt bra helg för din del!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Vad gulligt med ett grubbelspöke,ja tänk om man kunde bli bekymmersfri,vad underbart det låter,men för bra för att vara sant antar jag..*L*..
    Strul tillhör vardagen verkar det som när man sitter vid en dator och speciellt om man bloggar** men nu har det "peppar,peppar" varit bra ett tag.
    Jag har två webbläsare som jag kan växla mellan, Google Chrome och Firefox.
    Jag fick byta från IE när det inte gick att kommentera hos vissa som hade Blogger som portal,men med Google Chrome funkade det bra??
    Man fattar ingenting och det är väl inte meningen,haha...
    Kram vännen♥

    SvaraRadera
  7. Jag har testat Firefox för några år sedan, till sonen sa att den mer är för Mac-användare och jag använder ju PC - detsamma för Opera.

    Har IE och Google Chrome installerat här och använder den sistnämnda men när jag ska öppna vissa privata jobblänkar så vill den använda IE så därför måste den ligga kvar.

    Har aldrig haft problem med Chrome och har även installerat den på mobilen.

    Vet inte vad du använder nu, men skulle vara intressant att höra.

    SvaraRadera