Pages

17 oktober 2012

Minst sagt annorlunda :-)

det gäller att ha god fantasi,
 många kaffekoppar och fat
 för att få ihop en sån här minst sagt annorlunda takkrona:)


 

 
Jag skulle väl inte vilja ha den i taket här hemma men häftig är den o nog den fräckaste och mest fantasifulla lampa jag sett på länge:-) Fota den i ett skyltfönster i Köpingen.
 
Idag har jag varit på massage.
 
 
 
Har haft lite problem ((ett stort problem, man är så försiktig när man ska berätta nått)) jag har en låsning i ryggen efter mitt fall från hästen i augusti. När jag suttit o jobbat en stund har jag en aning problem att ta mig upp. Nu ska vi som lite massage kanske låste upp lite:)
 
Så har jag varit på pastamiddag hos Rosalie i eftermiddag,
 
man har de rätt bra: ) och blir väl omhändetagen.
 
 
 
 
 

 
 
 


16 kommentarer:

  1. Den takronan hade nog inte fått komma in till mig.
    Liknar den där Ernst Kirstennågontingiefternamn.....
    han brukar ha såna konstiga saker för sig...

    Usch då hoppas att du kan låsa upp din rygg, låter inget vidare det där...

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  2. Nu måste min favvo Anki vara rädd om sig! Skönt att du får massage!
    Kram på dig, en extra i kväll för att du är min favvo!
    Vink vink

    SvaraRadera
  3. Hoppas massagen hjälper dig. Visst var lampan både kreativ och inovation, men vacker vet jag inte om den var. Men vill man ha en unik lampa ska man kanske slå till. kram

    SvaraRadera
  4. Wow...Häftigt :)
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Nä, den lampan skulle jag inte heller vilja ha;)!!
    Vardagslyx med massage och att bli bortbjuden på mat, härligt:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Riktigt annorlunda taklampa,må jag säga :)
    Hoppas dom masserade bort låsningen.
    Annars...massage och mat..låter som en bra dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Trodde först att ni haft en riktigt kalas redan (...anar att "någon" fyller år...)och detta var resterna av det som blev kvar...och jag säger nog som Rantamor...inget för mej!! Inte vill jag damma en kristallkrona, och absolut inte en porslinskrona (trodde man hade det i tänderna för övrigt...)som denna, men häftigt, det kan jag hålla med om!!
    Det där med ryggen...det lät inte så bra...ska inte komma med pekpinnar och andra moraliska termer...men TA DET LUGNT för sjutton!!
    Ha en bra dag vännen, idag är det torsdag...***fniss***
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Häftig lampa på ett vis oxå. Men vet inte om jag själv skulle vilja ha en :)

    Underbart med massage och god mat för den delen :))
    Ha en fin fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Vilka fina och tänkvärda ord! ♥
    Ta hand om dig!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  10. fast frågan är om den takkronan är fin, nej, fin är den inte har jag beslutat mig för :)
    vad skönt med massage och att bli omhändertagen sådär
    Sv: det kan mycket väl vara ögonmigrän du har, det är inte alltid jag får huvudvärk efter sådant flimmer men idag så.... jodå, idag har jag det
    kramar

    SvaraRadera
  11. Haha....måste ha varit kul att knåpa ihop den där lampan.
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  12. Sicken lampa! Lite svårhängd kanske?

    SvaraRadera
  13. Jo men du verkar ha koll på både det ena och det andra....fast den där kronan?? Nä den får nog någon annan köpa!

    Kram//Carolina

    SvaraRadera
  14. Nej fy vilken lampa, snygg är det sista jag skulle säga. Men det gäller att ha idéer och vara kreativ tydligen,hehe...
    Kram vännen♥

    SvaraRadera