Pages

29 juni 2012

Tack till Er Alla





Ja de här måste ju firas.
Min besöksräknaren har passerat 50 000!!

Det här är ju tack vare Er, mina besökare!!
Det får firas med en liten utlottning!!!!!
Den här gången tänkte jag hålla vinsten lite hemlig
- vad är väl som överraskningar??

Vill Du vara med och fira? Gör som vanligt (ja vi kan väl de här nu:)

1 lott = lämna en kommentar

2 lotter= länka med min söta häst från din blogg

Naturligtvis får även Du utan blogg delta i utlottningen:)

Dragning sker tisdagen den 10 juli 2012 kl 24.00
och vinnaren meddelas någon gång den 11 juli.



29 kommentarer:

  1. Grattis till dina besökare vännen :)
    Jag tar en lott, tack!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Jag är med , jag är med!! Kul med många besökare, men varför verka så förvånad??!! Du har ju en rolig och intressant blogg, känner igen mej i så mycket...
    Ha en bra dag vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på bemärkelsedagen :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja men de var ju roligt, grattis. Jag är gärna med på din överraskning
    Det får väl bli två lotter tack.
    Önskar dig en fin helg/kramizar

    SvaraRadera
  5. Grattis :)
    En lott tack :)


    Har du kikat in på nya bloggen ?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tar också en lott Anki. Hoppas du har en fin dag och att helgen blir bra. Vi åker iväg lite grann nu.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Coolt svärmor! Saknar dig! Kram jessie <3

    SvaraRadera
  8. Jag har ju ingen tur på lotterier, men så klart jag vill vara med och testa lyckan här hos dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag vill förstås vara med och fira, så jag tar TVÅ lotter tack!
    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med.
    Två lotter,tack.
    Och du...GRATTIS till så många besökare!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Massor med grattis..!!!

    Jag tar en lott och länkar givetvis..:-)

    Kram <3

    SvaraRadera
  12. vad roligt, då har jag med
    Sv; vad härligt med kanonvärme, det har inte vi haft, blåsigt och därför lite småkyligt
    kramar

    SvaraRadera
  13. Det blir kanske två lotter om man stannar och säger grattis + länkar i bloggen...;-)

    Kram igen..<3

    SvaraRadera
  14. Grattis grattis!! Vad kul med utlottning! Skall försöka komma ihåg att länka till dig :P Mitt minne är som teflon :P

    SvaraRadera
  15. ***GRATTIS*** &..
    Klart jag är med & firar med denna kommentar & Kraaaaaaaaaam ♥

    SvaraRadera
  16. Jag tar 2 lotter TACK :-)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Men GRATTIS!! Vad kul för dig!
    Spännande att se vad du lottar ut:-)

    Kramar Cecce

    SvaraRadera
  18. Hoppas att du haft en bra helg. Kram!

    SvaraRadera
  19. Halloj - kommenterar här :D
    P.s Jag är hemma igen ;)

    SvaraRadera
  20. Grattis till alla besökare!
    Klart att jag är med.
    Två lotter tack för jag kommer att länka snarast.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Grattis klart jag vill vara med !

    SvaraRadera
  22. Grattis till dig - det är väl självklart att du har många besökare! Det är klart att jag också vill vara med :) Jag tar en lott och håller tummarna för att jag vinner :)
    Kram till dig vännen!

    SvaraRadera
  23. Jag är med, har ju varit besökare länge!

    Kram//

    SvaraRadera
  24. Klart jag är med :o)
    kram på dig!

    SvaraRadera
  25. Hejsan! Vad roligt med en överaskning! Jag vill självklart vara med :)
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej Hej! Oj vad många besökare du har fått! Det ska vi fira :) Jag tar 1 st lott tack!
    Spännande med en överaskning också!
    Kram
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Grattis! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Min mejladress är: phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jösses, jag precis hinner vara med ! 1 lott tack ;-)
    Kram, Doris

    SvaraRadera