Pages

23 maj 2012

Som jag sa

vi blev inte miljonärer på V75 men lite blev de!!



















Alla extra tillskott är alltid välkomna!!

Från det ena till de andra - måste erkänna att jag är lite löjlig när de gäller att fotografera "allt ting" alltså jag nyter inte att ta upp kameran o fota vad som helst:) hittade ett objekt inne i Köpingen, men de stod inne på en gård o där satt alltid massa folk ute på sina uteplatser så fick man hoppa över ett staket...humm...ja jag fegade ur.

MEN så kom ju Jessika i helgen (svärdottern) oh ja då får man ju passa på. Hon är ju liten, nätt och vig, ställer alltid upp och hoppa lätt över ett staket....
























Så kan hon fotografera:)

Men även om jag fegar ur ibland så är jag lite småtokig. Så när jag hittade nagelack på ICA för 10 spänn, köpte jag ett som matchade min nya tröja väl:) sen om de kommer att hamna på mina naglar någon gång, de e ingen som vet:)




















Tack för Er omtanke o fina ord angående min svågers bortgång. Själv har jag inte redigt förstått ännu, fått in, att han är borta.

Vilken sommar vi fått!! Så skönt att komma ut på morgonen och de är 24 grader varmt.

17 kommentarer:

  1. Snyggt nagellack & tröja :-)

    Hoppas Jessica häver sig över & fotar kaninerna åt dig :-P

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt nagellack! passar ju perfekt!
    Det tar lång tid att förstå på djupet när någon plötsligt inte finns här mer. Sorgen är tung att bära.
    Var rädd om dej!
    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. Jag försöker känna att det är svalt och skönt här inne i "stugan" med bara 25-26 grader. Men det går si så där... <:-) Ute är det 27-28, och det är faktiskt för varmt för min smak!

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig min vän♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  5. Åh, tröst-kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Ja det är bara till att njuta av solen. De va väl inte illa med vinsten, jaså du vågar inte hoppa över staket tur att du hade någon med så vi fick se detta konstverk.
    Ha det skönt å njut i värmen/kramizar

    SvaraRadera
  7. Jojo..NU är det varmt och gott!!!! Ja man vill fota ibland lite varstans..synd med staket ivägen...man skulle ha en objektiv, ett sånt däringa långt och bra, så man kan fota lite hemligt..och spontant ibland..SNYGGT var konstverket ju!! En hand med en tråd genom...?? Kram till dig//Karina

    SvaraRadera
  8. En bra liten vinst det där. Ibland då jag fotar med "publik" så känner jag mig lite suspect faktiskt men ibland kan man inte låta ögonblicket dra förbi. Iofs sprang ju inte den skulpturern sin väg så det var ju tur att svärdottern hade hoppet med sig :))
    Sänder en tanke i er sorg.
    Kram

    SvaraRadera
  9. All vinst är en bra vinst - och visst blir man lite glad :)
    Och så bra att svärdottern svischade sig över staketet så du fick konstverket på bild.
    Förstår att livet fortfarande känns lite omtumlande efter det som hänt... tänker på er... på dig, på din familj...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken läcker färg!
    Jojo..NU har även VI fått sol och värme. Fast...jag snackar om 10 grader på morgonen och 16 på dagen. Men DET är varmt för oss Norrlänningar ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Glömde säga grattis till vinsten!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. ***Grattis*** till vinsten,så kul :)
    /Kram från mig i sommarvärmen

    SvaraRadera
  13. Så sorgligt att få dödsbud. Tänk att det är det enda vi alldeles säkert vet, att vår tid på jorden är utmätt. Men lika sorgligt varge gång det drabbar ens närhet.
    Njut av sommaren, som uppenbarligen har kommit för att stanna en stund.
    Jag gräver ogräs och svettas, det går bara att hålla på korta stunder och det är inte bara för att ryggen inte klarar så långa pass, risken för solsting är överhängande när rabatten ligger i full sol.
    Kram
    PS
    Det är klart att du ska använda nagellacket till tröjan
    DS

    SvaraRadera
  14. Stora styrke kramar till familjen i er sorg!
    Jag är lite feg när det gäller fotning.... tänker alltid får man/kan man fota här? Snyggt nagellack och så klart ska du använda det, jag målar sällen naglarna på händerna men däremot alltid under sommaren får tånaglarna sig en färgklick! Kram Iréne

    SvaraRadera
  15. Det är alltid bra att ha en "vikarie" som kan göra ens jobb när man inte kan själv. ;)
    Snygg färg på både tröjan och nagellacket.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinsten! Läcker färg på den tröjan. Hoppas du inte bär den nu i sommarhettan, haha.
    Ha en riktigt fin pingst vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  17. Klart att du ska använda ditt matchande nagellack, en gång i tiden hade jag mörkgrönt nagellack som matchade min gröna långklänning, ursnyggt !
    Beklagar sorgen efter din svåger ...
    ♥ kram

    SvaraRadera