Pages

19 februari 2012

En dag med

just ingenting, eller bara lekdag kanske man ska säga:)

Min älskling tillhör inte de karlar som slukar idrott på TV - förutom när det är skidor, då är han knappt kontaktbar:( Det är ju så kort tid under året, så jag unnar honom att ligga där framför TV:en i sin egna skidvärld. Oh den här lördagen verkade de som de sände hela dagen.



















Vad gjorde jag då??

Jo jag var  faktiskt mestadels fullt upptagen. De var Facebook, Tradera, bloggar, tidningar. En fullklottrad dag helt enkelt:)

Idag är de söndag. Jag har skottat mig in i ladan, all snö från taket blockerade dörrarna.



















 Nu ska jag pröva att sälja lite på Tradera, bra om man kan få en krona för saker man ändå aldrig använder, nja de e ju så att man knappt vet att man har det.

De töar här, inne på dag 2. Igår regnade det så snön sjuker ihop fort. De e så skönt.  Fast jo jag tycker lite synd om sportlovsfirarna för de kör väl igång vecka 8 här - vill jag minnas från barnens skoltid.

Ha en fortsatt go söndag!!








11 kommentarer:

  1. Här har det kommit massor med sursnö. Gubben har skottat nästan hela förmiddagen.
    Tycker nästan lite synd om honom, att behöva göra det efter den långa
    tävlingen i går! Men mina klena armar klara inte av denna tunga snö, eller hur var det nu då??? *ler*
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  2. Låter som en lagom ansträngande söndag :)
    Njut av dagen, kramar Milla.

    SvaraRadera
  3. Go söndag till dig med...Hoppas du får sålt, allt du inte behöver på Tradera...kramkram

    SvaraRadera
  4. Tänk om man skulle sälja av lite rat som ligger och skräpar. Andra kan ju tycka det är fynd! ;)
    Sv. Måndag i morgon....grrr....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här har vi haft snöstorm idag, hela dagen har det vräkt ner snö! Så aprilvädret är långt borta då man ser ut hos oss :(
    Mina leder gillar det inte alls! Har mestadels vilat idag o sett på tv, skjutsat J till kyrkan o lagat maten. Startat 1 tvätmaskin o nu vet jag inte hur jag ska orka med att byta .....

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Kram kram på dig favvo! Tänk om du vore här?....då behövde du INTE skotta! kan inte tala om hur varmt vi har, för då skulle du "dåna"...*fniss*...Var rädd om Dig!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  7. Lyca till med ditt "traderande". Det verkar som du fixade det utan assistans.
    Kram

    SvaraRadera
  8. jo, det är ju synd om alla sportlovsbarnen, här har det varit sportlov den här veckan och då hade vi ju snö och nu får den gärna försvinna
    kramar

    SvaraRadera
  9. Japp här är det sportlov med start imorgon :-)

    Jaaduu man får väl unna gubben lite skidor på tv ;-) Du verkar ju inte ha lidit ngn nöd ;-)

    Ha en fin kväll & du kliv inte upp mitt i natten inatt...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej kära du :) Nu är vinnaren i min alla hjärtans dag-tävling dragen! Kika in och se om det var du som vann :) Om inte så har jag fler fina tävlingar här:

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    kram!

    SvaraRadera
  11. Skönt att det snart är våren, här snöa de på fm. och sedan sol på efm.
    Snön rasade från taket här igår fanken va jag blev rädd.
    Ha en fin dag/kram

    SvaraRadera