Pages

30 januari 2012

Om solen skiner























blir de mesta bra!! Oh de gjorde den ju igår - men de hjälpte inte, ingen ville se gården denna afton. Faktum är att de har jag full förståelse för, jag skulle inte själv titta på hus i skymningen. De har ju bara varit till salu i 12 dagar - så varför misströsta, en annan vacker dag så är de sålt. Så här fort får man väl inte ge upp:)

Vi har så kallt här nu så man får gå väldigt fort när man går ut så man inte fryser fast på vägen. Jag gillar inte kyla, mina händer klarar ca 5 minuter o de oavsätt vad jag har på dem. Grrrr...oh trots detta vill ju hästarna ut.

En skön tisdag på Er!!!

6 kommentarer:

  1. Tur att det bara behövs en köpare....
    och han/hon kommer.
    Tack för dina grattisar och snälla ord på min blogg...
    blir alltid så glad...
    hoppas att solen skiner på dig idag me...
    här är den då inte...
    suck.

    SvaraRadera
  2. Glömde...kraaam Rantamorkramen.

    SvaraRadera
  3. Fasen...jag får hålla ännu hårdare nu då...tummarna och tårna alltså!! Men som Rantamor skriver, det behövs bara EN köpare...
    Gillar inte heller kylan, och nu är det en förkylning på G, så det är inte bara termometern som visar på minus...gud så grinig jag känner mej!!
    Ha en bra dag och som sagt va, jag håller...
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Det är klart att ni kommer att få huset sålt. Men mer än 12 dagar får ni nog vänta :)

    Här visar termometern på -4 grader.
    Så nästan lite sommarkänsla *Ler*
    Kramen♥

    SvaraRadera
  5. Hahaha, så tokigt det kan bli :)
    Jag bytte efternamn för 14 år sedan då vi gifte oss! :))
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Tack för att du påminner mig om såna småsaker som att gå till jobbet ;)

    Tycker det var väldigt fina bilder på Hnet......men det är för mörkt och kallt just nu för att kolla på hus på kvällskvisten. Du får säkert ha lite tålamod i denna fråga!

    Kram//

    SvaraRadera