Pages

19 januari 2012

Intresseklubben meddelar...

I går morsö när jag åt frukost kände jag plöstligt något hårt i smörgåsen. Så jag undersköte saken o aj aj...de var en tand, min egna tack o lov. Nu merar jag inte att de var kul att bita sönder en tand men de vore deffenetivt uräckligt att få en annans tand i mackan :) 

Sen skämde jag bort mig själv och var på massage - gudagott!!




















Vet Ni, nog känns det lite som att blotta sig eller plöstligt bjuda in hela världen till sitt hem. Så blir det när man lämnar till salu och de kommer ut på nätet. Kan lova Er att så många besök som vår gård fått bara idag på nätet har inte jag på bloggen under en hel vecka. Hoppas verkligen att det inte kommer lika många på visningen :)

Eftersom de känns som om alla andra är här så tänkte jag bjuda in Er också. Ni kan sitta här vid mitt köksbord så ska jag ta o bjuda på lite bullar, tuppkaka och kaffe.

















Att ha Er här vore redigt, redigt trevligt!! Välkomna.
Oh glöm inte hålla tummarna för att vi får sälja o de e snabbt :)

Vet Ni vad - jag har gjort till en god lite vana att ta helg redan på torsdagarna. Oh så blir det den här veckan också............så
till Er alla, en riktigt skön helg.
Ses nästa vecka.

25 kommentarer:

  1. Men dra mig baklänges....GUUUUUD vilket kök!!!!!! Vårt får ju plats cirka åtta gånger om i ert! Åh så snyggt!
    Ha en riktigt härlig helg vännen:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. MEEEEEEEEEEEEEEEEEN..Bor du där???? Och inte har du sagt nåt..
    *Springer och packar alla saker och flyttar in hos till Anki!!!!*

    Ha en skön dag.
    kram

    SvaraRadera
  3. Fy,f*n.....! Vilket KÖK!!
    Du..DÄR skulle jag kunna att sitta och fika läääääääänge!
    Det kan väl inte vara svårt att få ert fina hus sålt. Så fint som det är,tänkte jag.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. trevligt att få hälsa på...
    vilket underbart kök...
    men vad är tuppkaka?

    ha en strålande torsdag! & en underbar helg!
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag skyndar mej snabbt att slå ned rumpan på en utav stolarna, känns som om det här kan gå i rasande fart och det helt plötsligt står nån ny dam vid kaffebryggaren!! Vilket kök!! Lycka till med försäljningen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken yta! Ja, nog får vi plats där kring kaffebordet allesammans :)
    Så fint och öppet det är!
    Hoppas att det går snabbt och att ni får ut det ni har tänkt er.
    Ha nu en skön helg!!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. wwwooooowww!!! Jösses!! Ert kök är lika stort som HELA vårt hus!!
    Såå fint!
    Ha en bra dag.
    Kramiz<3

    SvaraRadera
  8. Härligt kök :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  9. Vilket underbart kök :) blir riktigt avis!

    Önskar dig en underbar helg vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  10. vilket underbart kök, känns det inte svårt att sälja när ni har det så vackert?
    kramar och en fin helg

    SvaraRadera
  11. De kan man kalla för lantkök, jisses va fint. Ja barnbarnen är så himla goa blir bara så lycklig när jag får träffa dom.
    Ja jag ska hålla tummarna/kramizar

    SvaraRadera
  12. åhhhh nej nu kom du på mig... hahaha klart jag ville ha stövlar istället för de gamla kängorna ;-)

    Nej så var det inte, det var världens skönaste kängor & snygga oxå... men när 2 par har gått sönder så tror jag chansen är stor att ett 3e par oxå går sönder... & så har jag ett par andra kängor som jag haft i flera månader men inte gått in än... & stövlar behövde jag ändå & att hitta ett par snygga som satt bra & var helfodrade.. perfekt!!!

    Ha en skön sänghängskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hade det huset stått i Norrland, Ångermanland, Örnsköldsvik, Högland så hade jag inte tvekat en sekund att köpa ert hus!
    Vilket kök!
    Det kommer en rätt köpare, var så säker.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Puss i pannan favvo Anki och en VARM kram från mig.
    Ta det nu med "ro" i helgen...

    SvaraRadera
  15. Men jisses! Kan inte ha varit lätt att ta beslutet att sälja ert underbara hus?!?!!? Som ni slitit med det!!! Men jag förstår också...och inte lär ni få problem med att sälja det heller! Såå fint!
    Hm...hoppas du inte har tandvärk!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  16. Fy för tusan när tänderna trillar sönder på det där viset. INTE kul! :-(

    Det får du nog räkna med att det kommer MASSOR med folk på visningen, för hur ofta kommer det ut såna tipp-topp gårdar på marknaden!? Det lär säkert dyka upp många som bara är nyfikna, eftersom ni har renoverat så himla FINT! Såna som samlar på inspiration, du vet... :-) Hoppas ni kan lösa det hela med en enda stor visning, så ni slipper det där med femtioelva småvisningar, för DET är nog sjutton ännu jobbigare. Speciellt om mäklaren hux-flux ringer och frågar om det går bra att komma med en familj om si så där en halvtimme. STÅNK!

    Trevlig helg önskar jag dej också! :-)

    SvaraRadera
  17. Oj,oj,oj, vilket kök! Tänk att du bara visat små glimtar av renoveringen. Kunde väl aldrig tro att det var SÅ stort. Hoppas ni hittar nåt likvärdigt, om ni inte redan har hittat er drömställe i Blekinge.
    Jag var tvungen att kolla på Hemnet på resten av gården. Jag som inte hade en aaning om var du bott hittade huset lätt då jag kände igen det från dina bilder.
    Men jag hade väntat mig åtskilligt mer rosa ;-)
    Kram och lycka till med försäljningen.
    PS
    Du slipper ju vara hemma när invasionen kommer under visningen. Hoppas bara att köparen finns där också, för självklart kommer många vara nyfikna på att se den smakfulla renoveringen.
    DS

    SvaraRadera
  18. Jag skulle direkt ställa till med dans i ditt underbara kök! Bonar du golven också, sådär som man gjorde förr? Det ser så glänsande fint ut att sulan nog skulle slinta fint där!
    Vi tar ju också helg på torsdag, såå skönt
    Ha en toppenhelg o du vet att jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  19. Trist att ni ska sälja så som ni slitit för att få det som ni ville ha det men det ska säkert gå bra att sälja det så fint som det är ! Har ni något annat i siktet ? Hoppas att det inte behövs lika mycket jobb där så att ni kan få ta det lite lugnare, nu när det blir närmare till barn o barnbarn ska de ju också få mer tid !
    Håller tummarna för att det säljs snabbt och dyrt ;-) !
    Kram

    SvaraRadera
  20. Kan du inte lägga ut länken så att man kan få se annonsen ?

    SvaraRadera
  21. Erkänner direkt att till och med jag har varit "inne hos dig" och tittat!! Vilket HUS!!! HUR ska du kunna hitta något likvärdigt ;) (men känner jag dig rätt har du väl redan gjort det.. eller sätter ni sta och renoverar IGEN!!) Kram

    SvaraRadera
  22. Jag hade gärna suttit där och tagit en bit av tuppkakan, haha. Om du inte ätit upp den helt nu?! Jaså du, du hade också otur med tänderna. Här var det en bit som gick av också häromdan. Inte alls roligt och plånboken skriker som bara den när den ska betala tandläkaren, haha.
    Nej, men ska ni till Blekinge? Vad kul. Det är ju inte så långt från mig. Och defitinivt inte på sommaren!!
    Ha en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  23. Nu är jag ju alldeles kocko i kålroten som vi brukar säga på jobbet. Om varann alltså!! Du BOR ju i Småland nu!!! HÅhå jaja, så dum man får vara, men det bjuder jag på.
    /Elzie

    SvaraRadera
  24. svar: Det är samma hos oss Så ska det låta är en favvo för både mig & maken :-)
    Vad har ni gjort för kul idag då?

    Ha en fin söndagskväll!
    Kram❤❤

    SvaraRadera
  25. Jag tror att "kameramannen" hade en vidvinkellins. Då kan det se större ut eftersom han då får med hela köket på en enda bild. Det kan ju annars vara svårt med en vanlig kamera. :-)
    Men ni har ett härligt kök!
    Receptet på tuppkakan skulle inte vara helt fel för den såg otroligt smaskig ut. :-)
    Fy för den onda höften. Försök att ta det lugnt ett tag så kanske det ger med sig.
    Kram.

    SvaraRadera