Pages

14 juni 2011

Stor förtrollade ögonblick.............











de får man ju ändå säga att det är när ens barn gifter sig!!

De valde en sådan underbar plats att bli man och hustru. Inom glas i direkt anslutning till havet.
Ja det var ett bedorande bröllop
med en sjudundrandes bröllopsfest. Tur vi bodde på hotell i närheten för jag tyckte skorna fick kostig rund form innan natten var slut. Det blev inte så många timmars sömn, snart ringde klockan för frukost. Vi kände ungefär så här
-ingen av oss kan köra ännu!! Så vad gör man då när man checkat ut från hotellet?
Jo man blir turist i sin gamla hemstad och knallar ner till fisketorget. Där ligger ju Gåsefjärden
som glatt tar en ut på havet och den vackra skärgården. Att se staden från sjösidan är ju en tjusning i sig.
Vi kom iland på brottsplatsen, eller nja där vigslen var. Marinmuseumet. Så vi passade på att äta en god buffé innan vi återvände till bilen för hemfärd. Tänk hur bra man en har det när man är borta så är det alltid så gott att komma hem!!

Fast jag var i och för sig bara hemma och sov lite innan jag for iväg igen. Vart? Ja de får du veta snart!!


9 kommentarer:

  1. Vilken vacker klänning :-D

    Grattiskramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Det kan jag tänka mig...att det var ett bedårande bröllop. Vilken klänning!!!
    Wow!
    Och vackert väder var det också.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Klänningen är superfin och vilken vacker miljö att ha sitt bröllop i.
    Havet är verkligen en passande kuliss =D
    Hmm, de där runda skorna känns igen men nu var det ett tag sedan. Kanske det är dags att leta fram dem till midsommar =D
    Spännande att se vilken plats ni landar på nu...
    Ha det gott, var ni än är =D
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag förstår att det verkligen känns stort när ens barn gifter sig..fint!! Klänningen var väldigt fin och vid havet, så vackert ni var..jaha..var tog du vägen sen då?? Karina

    SvaraRadera
  5. Vad vackert... förstår att det var en alldeles underbar dag...

    ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har faktiskt oxå varit på bröllop i Gallionshallen på Marinmuseumet. Det är verkligen vackert med havet runt omkring. Kul att det blev en lyckad dag!! Många lyckönskningar till dem!!

    Kramiz

    SvaraRadera
  7. Jasså var det ett barnbröllop...nej hahaha det lät tokigt .....jag menade att det var ett av era barn som gifte sig.

    Då blev det att fälla en å annan tår kan jag förstå...
    och brudens klänning såg otrolig ut det lilla jag fick se.

    Men vilka konstiga skor du hade köpt som blev runda sent på kvällen...????

    Tjingeling.

    SvaraRadera
  8. Vilken dag..vilken natt..!!! Den kommer sent att glömas ;-) vad härligt när barnen gifter sig, en sådan lycka.

    Massa kramar Anne

    SvaraRadera
  9. underbar läsning här inne...Som vanligt

    SvaraRadera