Pages

16 maj 2011

Grrr...på måndagsmornar, när man har lite dåligt med tid, ska inte saker och ting strula!! men de gör de ju!! Nåväl de är bara min lilla dator som inte alls vill vad jag vill idag.
Försöker förtvivlat få till en beställning på företagspaket, men si de går inte. Pust...pust.

Fick ge upp för hovslagaren kom, jag har liksom inte tid för sprul just nu. Min Pärla har fått fnatt och börjat bita...idag bet hon hovslagaren!! Inte kul, men de gick bra, tack o lov.
Ska jag behöva köpa munkorg till den där gamla damen nu?

Jag förstår inte varför hon börjat med sånt - någon som har tips om vad som kan vara fel? Tänder o sånt är kollat, ja hela hennes hälsobild, hon verkar trivas med sin nya kille - så varför??

Jag har inte tid med min lilla blogg idag, måste hasta vidare till nya uppdrag.

Go måndag alla.

12 kommentarer:

  1. Genom eld och vatten...eller hur det nu är i visan.....ibland blir det bara FÖRMYCKET.....

    Hoppas Hovslagaren har bra läkekött som man säger ;)

    Kram//Carolina

    SvaraRadera
  2. Kanske är det just den nya killen som spökar...hon har inte tid med annat!! Eller också har hon PMSbesvär...Hoppas det gick bra med hovslagaren, om inte annat kommer du att se det på räkningen sen...
    Måndagar är måndagar, idag har vi haft en riktig måndag på jobbet, tur att det finns kaffe och bra kollegor!!
    Ha´nu en bra fortsättningen på dagen, det är ju tack och lov snart tisdag!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det slutat strula min vän...

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ibland kan "gamla damer" ta till lite fasoner som de inte har haft förr! Bara för att visa att de fortfarande är på bettet s.a.s! ;)
    Sv. det var fler valpar men de var döda, sorgligt men sant....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhhh en envis madam :-) Hon märker kanske att det löbnar sig att vara envis.. upplärd av dej kanske? :-P Skojar med dej .. kan inget om hästar...

    Hoppas det löste sig med företagspaketet..

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nope! Jag har inga tips vad det kan vara, jag kan ingenting om hästar...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tjingeling favvo Anki! Det där med hästar är inte min "avdelning".....jag visste inte att hästar bet folk.....??????....Hoppas det löser sig på något sätt! Du vet ju att vi "kvinnor" kan bli lite "hispiga" ibland....*fniss*.....
    Var rädd om dig nu!!!! Hör du det nu?
    VARM kram (+25 grader)från mig.

    SvaraRadera
  8. Jobbigt när datorn krånglar
    jo, hästar kan bita rejält, och kan tänka mig det känns jobbigt att hon bet hovslagaren
    men skönt att det gick bra
    Hoppas häst-damen slutar med dessa dumheter :-)
    kram

    SvaraRadera
  9. Aj, aj, hoppas att hon inte fortsätter med den lilla ovanan ...
    Sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Nä, nä....nu sitter jag här och tjurar som en riktig surkärring. Väntade HELA dagen på min favvo Anki....hi,hi,hi. SKOJAR BARA MED DIG !!!!
    Klart jag gör!!!!!! Min dag var sååå bra, tänk om du varit med: vad roligt vi skulle haft!
    Du är "bara" för gullig min favvo Anki!!!!
    Var rädd om Dig och en varm kram från mig.

    SvaraRadera
  11. God morgon! Du, du har en sak hos mig ... :) ;)

    SvaraRadera
  12. HEEEEJJJJ fru Nilsson!! Skickar en kram till dig o lägger dig till min lista av bloggar ja ska kolla in igen!!! KRRRRRRRAAAAAAAMMMMMMMM

    SvaraRadera