Pages

03 oktober 2010

Ibland kan vi känna oss lite utråkade!!
I varjefall kan jag de. De spelar ingen roll hur mycket jag har omkring mig eller så, ibland blir jag bara lite uttråkad och vill göra något stort, vågat, galet.

Om man har en kraftledning utanför tomten kan man ju utnyttja den.
Man tar en stege och klättrat uppåt .................



















man sätter fötterna på ledningen,
fåglarna sitter ju alltid där, så nog måste det funka för mig också då..............

....

















Att ta sig upp och få lite balans så man inte slog i backen igen, det var ju enkelt match MEN
jag har ju sett att lindansare o sånna ofta har något med sig, så
jag tog min badboll.

















VARNING!!!    VARNING!!! 
Gör nu inte så här - de går inte - man bränns ihjäl!!!!

12 kommentarer:

  1. Haha, du måste vara riktigt uttråkad!!! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej söta vän!!
    Hihihi..hahahaha...fniss... du är ju bara så rolig!!! Fniss... nä, ska inte göra det det lovar jag =))
    Hoppas att du mår bra & att din helg varit fin!!
    Vad använder du för program egentligen till att göra alla dina fina & tossiga bilder??

    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. *Hi, hi*, du är för rolig :-)
    Hoppas att du kan hitta på något lite ofarligare att göra !
    Sköt om dig !
    Kram, Doris

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, ha!!!
    Är det någon som har haft lite för mycket tid över idag??!!
    Men roligt blev det iallafall!!!
    Och NEJ jag lovar! Jag ska inte prova detta hamma! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hehehe....ja lite stollig är du allt !!!! Men kul !! ;o)
    Kram på dig
    Margaretha

    SvaraRadera
  6. Hej Anki !

    Ja, där ser man hur "halvtokiga" människor det finns,tänkte i mitt stilla sinne, kan det vara möjligt.Nej,så högt upp, men ett riktigt gott morgonskratt fick jag av Dig och Din påhittighet.Hoppas ingen gör om det.Helfestligt faktiskt.
    Margaretha skriver att Du är stollig, det ordet har jag inte hört sedan jag bodde i Vetlanda.Det är bra att vara lite av allt.
    Tur jag lider av -höjd-rädsla,annars, nej jag tror inte det.Men kul var det.Hoppade Du med paraply från vedbotaket, som de gör i sagoböckerna.

    Jag har ny mobiladress:
    http://eeljib982.blogspot.com/

    kram och på återseende./Mi

    SvaraRadera
  7. Hej på dej!

    Idag får man hålla i sej så man inte blåser bort - och i värsta fall hamnar tvärs över, om inte en elledning så kanske, ett elstängsel...! :-D

    Hoppas din hosta följer med vindarna långt-långt bort!!!

    SvaraRadera
  8. Viken "tur" att du tog badbollen med dig upp på elledningen! För det är klart att lindansare måste ha något i sina händer för att hålla balansen. Står du där än? Höstkram från mig.

    SvaraRadera
  9. Jag skippar med att slå dina höjdrekord... men lite vågade känner jag/vi oss just nu åtminstonde vad det gäller att punga ut med pengar...

    SvaraRadera
  10. Tokstolle där...men visst.....ibland vill man....Kram//

    SvaraRadera
  11. Men människa...! Jag är också rejält uttråkad, men jag håller mig på backen!
    Tvi vale för hosta! Finns det nåt mer irriterande?! Krya på dig!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  12. Men det gick ju bra för dig varför ska inte vi andra testa då? =)

    Skulle vara bra terapi för mig att träna bort min höjdrädsla.

    SvaraRadera