Pages

13 september 2010


















Jag är allt på G igen. Jobben har lugnat sig lite o trycket ja, de e väl där men de påverkar mig inte så där jättemycket tycker jag. De e lite undersökningar o provtagningar då och då, de får man finna sig i. Solen skiner o livet,
ja livet är ju underbart.
Den här veckan går man o längtar lite extra till helgen, fast veckan just börjat. Tur man har mycket att göra så tiden går fort.
Jag börjar varje dag med en lång härlig skogpromenad på en timme, med jyckar o vänner. Sedan är frukosten så där extra ljuvligt god, som en frukost bara kan vara.
Ja då kör vi.........................




10 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du är på G igen och tycker att livet är underbart!
    Promenader är verkligen medicin för kropp och själ :)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Skönt se dig igen, tycker det är mycket här med.. Bara längtar till alla inskolningar är klara och barnen nöjda med tillvaron! Just nu är ingen speciellt nöjd... Men ska väl inte klaga det har varit smidiga de sista gångerna ibland måste det ju bli lite bakslag

    SvaraRadera
  3. Hmmm är du lite sjuk? Jag hoppas verkligen du kryar på dig o hittar formen igen...jepp livet är bra trevligt du..det gäller att ta vara på det..kram på dig o ta det lugnt nu då..

    SvaraRadera
  4. Hej du gamle vän i Smålandsskogarna! Förstår att du längtar! till helgen vill säga...hoppas vi andra också får ta del av begivenheterna, men det vet man ju aldrig, vi är ju alla olika hur vi vill bli exponerade...
    Det var nog en sån kick jag behövde, att se de två lyckliga, mina gullpluttar, o veta att det är kärleken som betyder nåt, o att man har en o annan potatis på matbordet ibland..hehe
    Nu stundar vår flytt så det blir lite tomt hos mig igen ett tag, men en mobil uppkoppling är inhandlad att användas tills det fasta nätet blir inkopplat någon gång i framtiden.
    Lev väl, och enjoy the big day när den snart är här
    Kramen från ett stökigt pörte

    SvaraRadera
  5. Jag önskar att jag hade tid och möjlighet att ta mina promenader på morgonen. Det är den bästa början på dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jajamensan.....nu låter det som du är på G igen. Härligt!

    SvaraRadera
  7. Hmm, undrar vilken kommentar det var?

    Ja, nu får du ladda till helgen för då är det dags att slå klackarna i taket. Eller huvudet i golvet, eller hur det nu var. Inte så noga så länge ni har roligt.
    Skulle gärna ta en promenad på morgon så här. Men jag gillar att ha med Erri och det blir lite svårt när hon bor i andra huset då. Sen är det så mörkt nu när jag går upp halv 6.
    Får ta det sen.
    Det blåser idag. Men som regel gör det ju det varje dag mer eller mindre. Men nu har jag höstkänning rejält.
    Måste klippa gräset oxå... Tror jag skaffar get.

    Skön bild på korna förresten. Hade det bara varit ibland.....

    Kramen från blåshålet.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  8. underbara bilder. :-) du är väl inte sjuk hoppas jag, men ibland försvinner energin ändå..

    jo då är tillbaka på bloggen lite halft så där, är dålig på att besöka andras bloggar, vet inte vart energin riktigt har tagit vägen.. :)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  9. Men Anki är väl ingen långsam mask på vägen? =) Kanske att hon börjar lära sig ett nytt ord (eller tre) -Ta det lugnt

    SvaraRadera