Pages

16 juni 2010

Hade glömt!! oh man får ACCEPTERA

Ja jag hade glömt!! Glömt att jag skulle få en läcker väska och en skal från Tara. Desstå roligare blev det då när paketet kom. Älsklingen tyckte väskan var vidrigt ful - jag älskar den!!


Visst är den läcker, så säg??!!





Förra veckan fyllde mitt lilla barnbarn 2 år. Tiden går så fort. Hon är en mycket bestämd och skön liten dam, som vet precis vad hon vill (ganska lik sin far) Hon önskade sig en studsmatta och vi och farbröderna uppfyllde hennes önskan. När så hennes fars bröder med tjejer monterat ihop den var det inte lätt att få henne därifrån!!



















En liten nyhet!! En ny liten baby är på G i familjen till nyår. Jag ska bli farmor igen o den här tjejen ska få en kusin. Kanonkul!!


9 kommentarer:

  1. Bara roligheter på gång hos Anki alltså. Grattis både till nya barnbarnet och den lilla som fyllde två. Idag skiner solen på västkusten.....äntligen !

    SvaraRadera
  2. Men Grattis vännen!! Va underbart roligt!! Jag ska själv bli faster igen i September =))

    Tycker som du.. väskan är ur snygg!!! Grattis till den oxå=)
    Hoppas du mår bra & att du får en underbar vecka!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Man skulle ju kunna ha varit född till orm eller nåt sånt, och bara behövt äta en gång i halvåret... ;-)

    Härlig röd färg på väskan! :-D Jag spanar efter en lämplig att förvara kameran i på de resor och utflykter jag ska göra i sommar, men ännu har jag inte hittat en modell som passar alla mina önskemål... :-) (I västa fall finns det ingen väska som har allt det jag önskar, och då får jag väl nöja mej med min gamla... <:-) Hm...).

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR väskan!
    Min Alex har tjatat om en studsmatta i flera år, men våran lilla radhustomt är inte stor nog tyvärr. Men ahde vi kunnat haft en så hade han nog hoppat där 22 timmar om dygnet! :)
    Grattis till att du ska bli farmor igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis farmor Anci hihi.
    Så kul. Att glädjas med andra som ska bli föräldrar, far och morföräldrar är så kul.

    Gillar din väska helmax alltså...
    Du vet gubbar, de har ingen smak haha...
    Nu ska jag hosta klart så blir det en fika på verandan.
    Klems till er alla.

    SvaraRadera
  6. Väskan ser super fin ut :) och lill tjejen fick en egen studsmatta.. super kul... och super kul att du ska bli farmor.. :-) helt underbart...

    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  7. Grattis!!!!
    Både till väskan och till tillökningen i familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  8. jag tycker också väskan är jätte-läcker
    kram

    SvaraRadera
  9. Grattis, finns inget bättre än barnbarn ;o) !
    Nja, får väl erkänna att väskan inte är i min smak men tack o lov att vi inte alla har samma smak, då hade det blivit såå tråkigt ...
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera